Ειδική συνεδρίαση λογοδοσίας την Τρίτη. Δείτε τα θέματα
Η πρώτη ειδική συνεδρίαση λογοδοσίας της δημοτικής αρχής θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 05 Μαρτίου 2024 και ώρα 19:00 στην αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου του ΔήμουΠαπάγου – Χολαργού (Λ. Περικλέους 55)
Με τη διάταξη του άρθρου 7 του ν. 5056/2023 (ΦΕΚ A’ 163/06.10.2023) εισήχθη στη δημοτική λειτουργία η υποχρέωση διεξαγωγής μιας ειδικής, μη αποφασιστικού χαρακτήρα, συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου (Δ.Σ.), με σκοπό τον έλεγχο των πεπραγμένων του έργου και της δράσης της δημοτικής αρχής. Η εν λόγω συνεδρίαση διεξάγεται υποχρεωτικά κάθε δύο (2) μήνες και είναι δημόσια, σε αυτή δε συζητούνται έως δέκα (10) θέματα τα οποία τίθενται από τους δημοτικούς συμβούλους στα οποία απαντάει εκπρόσωπος της δημοτικής αρχής.
H ευθύνη σύγκλησης της ειδικής αυτής συνεδρίασης ανήκει στον πρόεδρο του Δ.Σ., ο οποίος είναι υποχρεωμένος να τη συγκαλέσει ακόμα και στην περίπτωση που δεν έχουν προταθεί θέματα από τους δημοτικούς συμβούλους ή τους προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων/συμβουλίων δημοτικών κοινοτήτων, καθώς τυχόν παράλειψη σύγκλησης αυτής συνιστά σοβαρή παράβαση καθήκοντος.
Η ειδική συνεδρίαση λογοδοσίας, λόγω του ιδιαίτερου χαρακτήρα της, λαμβάνει χώρα δια ζώσης, ωστόσο στην περίπτωση που κάποια μέλη του δημοτικού συμβουλίου δεν μπορούν να παρευρίσκονται σε αυτή με φυσική παρουσία μπορεί να πραγματοποιηθεί με μεικτό τρόπο, δια ζώσης και με τηλεδιάσκεψη.
Τα θέματα που θα συζητηθούν την Τρίτη 5 Μαρτίου 2024:
1ο ΘΕΜΑ:
Πόσες επιχειρήσεις έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα της «Κάρτας του Δημότη», ποια είναι τα προνόμια που έχουν από τον Δήμο οι συνεργαζόμενες επιχειρήσεις, πόσοι είναι κάτοχοί της και τι προνόμια έχουν; (Δημοτικός Σύμβουλος Μιχάλης Υφαντής)
2ο ΘΕΜΑ:
Η ασφάλεια των δημοτών και η προστασία της Δημοτικής περιουσίας.(Δημοτικός Σύμβουλος Αλέξανδρος Νομικός)
3ο ΘΕΜΑ:
Η κοινωνική πολιτική και η προαγωγή της υγείας – προληπτική ιατρική. (Δημοτικός Σύμβουλος Γεώργιος Μάγκος)
4ο ΘΕΜΑ:
Πόσους εργαζόμενους απασχολεί σήμερα η υπηρεσία καθαριότητας και αν το προσωπικό είναι επαρκές. Ποιος είναι ο σχεδιασμός για την προώθηση της ανακύκλωσης, για τη βελτίωση της συλλογής ογκωδών και πράσινων αποβλήτων και για την επέκταση του δικτύου του καφέ κάδου; (Δημοτικός Σύμβουλος Δημήτριος Τσενεμπής)
5ο ΘΕΜΑ:
Ενημέρωση σχετικά με τα μέτρα Κυβερνοασφάλειας και Προστασίας Δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα του Δήμου Παπάγου – Χολαργού. (Επικεφαλής Μαρία Σιώτου)
6ο ΘΕΜΑ:
Ενημέρωση σχετικά με το θέμα των ιδιωτικών κάδων καθαριότητας. Τι σκοπεύει να κάνει ηΔημοτική Αρχή, τι έχει προγραμματίσει και με τι χρονοδιάγραμμα.
(Δημοτική Σύμβουλος Αναστασία Χαμηλοθώρη – Κουγιουμτζοπούλου)
7ο ΘΕΜΑ:
Ερωτήματα σχετικά με τις εταιρείες που κάνουν έργα (ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΕΥΔΑΠ, ΔΕΔΔΗΕ, ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟκ.τ.λ), που σε πολλές περιπτώσεις η αποκατάσταση του οδοστρώματος ή του πεζοδρομίου είναι ελλιπής, ενώ κατά τη διάρκεια των έργων παρατηρείται ελλιπής σήμανση και απουσίαεν ημέρωσης των περιοίκων. Υπάρχει λήψη μέτρων κατά των εταιρειών; Οι εταιρείες λαμβάνουν σχετική άδεια; Υπάρχει πλάνο αποκατάστασης των προβλημάτων που έχουν δημιουργηθεί; (Δημοτικός Σύμβουλος Θεόδωρος Πουρσαϊτίδης)
8 ο ΘΕΜΑ:
Ενημέρωση για τον προγραμματισμό της τεχνικής υπηρεσίας, για την υλοποίηση των έργων του τεχνικού προγράμματος 2024. (Επικεφαλής Δημήτριος Τούτουζας)
9ο ΘΕΜΑ:
Υφιστάμενες ελλείψεις προσωπικού, συμβάσεις ορισμένου χρόνου και οργανόγραμμα.(Επικεφαλής Αντώνιος Ρεκλείτης)
10ο ΘΕΜΑ:
Ζήτημα – ερώτημα για τη Βιώσιμη Κινητικότητα στον Δήμο Παπάγου – Χολαργού (προσβασιμότητα πεζοδρομίων και Δημοτικών κτηριακών εγκαταστάσεων, συνεχόμενη αλυσιδωτή μετακίνηση στον χώρο του Δήμου και των κτηρίων του χωρίς ασυνέχειες και εμπόδια).
(Επικεφαλής Απόστολος Καρανικόλας)