Νίκος Καζάκος: ΕΡΓΟ ΧΩΡΙΣ ΜΕΛΕΤΗ ΣΗΜΑΝΣΗΣ (ΚΑΙ …ΑΛΛΑ)

Νίκος Καζάκος:
Με δεκαετίες δραστηριότητας στα δημόσια πράγματα της πόλης μας, ο κ. Καζάκος ξεπερνά τον ρόλο του απλού επαγγελματία μηχανικού και εκτυλίσσεται ως φωνή που αντιλαμβάνεται και αντιμετωπίζει τις προκλήσεις της κοινότητάς μας. Μόλις τρεις μήνες μετά την πρώτη του παρέμβαση σχετικά με το έργο της οδού Νευροκοπίου, επιστρέφει…

Το έργο της οδού Νευροκοπίου-Ζακυνθινού οδεύει στην ολοκλήρωσή του. Σε όλο το μήκος του έργου, μετά την διαπλάτυνση των πεζοδρομίων, τα σήματα κυκλοφορίας παραμένουν στην προηγούμενη θέση τους (επί μήνες), αντί να μεταφερθούν δίπλα στο κράσπεδο (στη δεύτερη πλάκα του πεζοδρομίου) για να είναι ευκρινώς ορατά από τους οδηγούς. Για να αποκατασταθεί αυτό το σοβαρό πρόβλημα, αναγκαστικά,  θα  ξηλωθούν οι καινούριες πλάκες για να τοποθετηθούν τα σήματα στη σωστή τους θέση. Με την νέα χάραξη του δρόμου δεν απαιτείται επιπλέον σηματοδότηση? Ποιος, επιτέλους,  είναι ο σχεδιασμός της Τεχνικής Υπηρεσίας?  Ή μήπως δεν υπάρχει.

Ο τίτλος του έργου αναφέρει άρση επικινδυνότητας οδού Ζακυνθινού. Ακριβώς, λοιπόν, στην επικίνδυνη στροφή έχει γίνει η χειρότερη χάραξη. Το αριστερό κράσπεδο, αντί ομαλής καμπύλης, με ευθεία γραμμή σε καθοδηγεί εκτός  δρόμου. Τι θα συμβεί στις ακραίες περιπτώσεις των μεγάλων ταχυτήτων (αδικαιολόγητων μεν, αλλά υπαρκτών)?

Με τον ποδηλατόδρομο έχουμε κανένα νεώτερο? Θα κατασκευαστεί επί της οδού με ενδεχόμενο κίνδυνο για τους ποδηλάτες ή θα καταργηθεί ? Ας απαντήσει δημόσια η Τεχνική Υπηρεσία.

Νίκος Καζάκος

 

Υ.Γ. Πέραν αυτών των σημαντικών, παραμένουν, επί μήνες, εκκρεμότητες που χρειάζονται αποκατάσταση.

Στην Νευροκοπίου 17, μετά την διαπλάτυνση του πεζοδρομίου,  παραμένει σωλήνας απορροής στο χώμα, χωρίς την απαραίτητη επέκταση μέχρι το κράσπεδο. Στο ίδιο σημείο, υπάρχει στενή λωρίδα του οδοστρώματος χωρίς άσφαλτο (με αμμοχάλικο). Ελπίζω ότι αυτά θα αποκατασταθούν πρίν ολοκληρωθούν οι εργασίες.